دانلود پیام رسان آی گپ
۰ نظر نرم افزارهای کاربردی

| دانلود پیام رسان آی گپ

خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد ورود تیم‌های برنامه‌نویس ایرانی به زمینه‌ی ساخت اپ‌های پیام‌رسان آنلاین هستیم. با وجود آنکه در حال حاضر پیام‌رسان‌هایی همچون واتس‌اپ یا تلگرام حرف اول را در این زمینه می‌زنند. ما همچنان از یک نسخه‌ی خوب وطنی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان استقبال خواهیم کرد و با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد انتشار اپ‌های مختلفی در این زمینه بوده‌ایم؛ می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ایرانی به رقیبی جدی برای رقبای خارجی خود تبدیل شوند.

iGap یکی از این برنامه‌های نوپا است که با مهیا کردن ویژگی‌های مهمی که در رقیب‌های خارجی وجود دارد و همچنین انتشار یکپارچه برای تمام پلت‌فرم‌ها، قدم اول را محکم برداشته است؛ به‌طوری که می‌توان امیدوار بود با بروزرسانی‌های بعدی این روند تکاملی به یک نتیجه‌ی ایده‌آل و بدون نقص ختم شود. در ادامه با بررسی اپلیکیشن iGap در خدمت شما خواهیم بود.

 

سریع : آی گپ یکی از سریع‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در بازار است، ارتباط با مردم از طریق یک شبکه توزیع منحصر به فرد از مراکز داده‌ها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.

همگام‌سازی : شما می‌توانید پیام‌ها را در تمام دستگاه‌های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید. هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت.

نامحدود : شما می‌وانید فایل های خود را بدون هیچ گونه محدودیت در نوع و اندازه ارسال کنید. کل تاریخچه چت‌های خود را بر بستر آی گپ نگه داشته و هر زمان و مکان که نیاز به ان داشتید به ان دسترسی خواهید داشت.

امن : یکی از اهداف اصلی ما در این برنامه حفظ امنیت داده‌ها و تبادل اطلاعات کاربران است، از این رو تمام چت‌ها، گروه‌ها، کانال‌ها، و غیره را با استفاده از رمزنگاری ترکیبی AES256 متقارن و اس اس ال  2048 بیتی RSA رمزگذاری می‌کنیم.

قدرتمند : شما می‌توانید چت گروهی تا 5000 عضو ایجادکرده و شروع به اشتراک‌گذاری فیلم‌های بزرگ، اسناد از هر نوع (فایل، موزیک، زیپ، و غیره)، این ابزار برای کار های گروهی و تیمی کارامد است.

ساده : در حالی که آی گپ مجموعه ای از امکانات بی‌سابقه را در کنار هم گردآوری کرده است، ما در حال مراقبت برای نگه داشتن رابط آسان. با طراحی مینیمالیستی آن هستیم.

فضای ابری نامحدود : بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل‌هایتان و یا مطالب خود  را آپلود کنید و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

تماس صوتی  : شما می‌توانید بر بستر آی گپ با سایر افرادی که آی گپ دارند تماس صوتی امن برقرار کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، تماس صوتی آی گپ P2P بوده و حتی سرور های آی گپ هم در جابجایی صدای شما دخالت ندارند. لازم به ذکر است برای تماس صوتی شما هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
 

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه ویندوز

دانلود نسخه IOS

دانلود نسخه مک

دانلود نسخه لینوکس

نسخه وب

 

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی