آموزش چک کردن روت بودن گوشی اندروید
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش چک کردن روت بودن گوشی اندروید

برای نصب و استفاده از برخی برنامه ها نیاز است که گوشی شما روت باشد تا بتوانید از تمامی امکانات برنامه های نصب شده بر روی گوشی استفاده نمایید و همچنین اگر گوشی  را روت نمایید مانند این است که سیستم عامل را به صورت متن باز در آوریده اید و در نتیجه میتوانید تغییراتی که مطابق با میل و سلیقه شما میباشد را اعمال نمایید.

برای اینکه اطلاع پیدا کنیم که گوشی ما روت شده است و یا خیر میتوانیم از  برنامه root checker استفاده می کنید و سپس مراحلی که در ادامه نام برده شده را نیز طی نمایید تا بتوانید روت بودن و یا نبودن آن را تشخیص دهید.

 

آموزش چک کردن روت بودن گوشی اندروید

برنامه روت چکر را اجرا کنید وارد قسمت VERIFY ROOT شوید و سپس گزینه VERIFY ROOT را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا گوشی شما توسط برنامه برسی شود.

در صورتی که متن نمایش داده بعد برسی به رنگ قرمز نمایش داده شد یعنی گوشی شما روت شده نیست مانند تصویر زیر

روت بودن گوشی

اما در صورتی که بعد از برسی انجام شده متن به رنگ سبز نمایش داده شده یعنی اینکه گوشی شما به درستی روت شده است مانند تصویر زیر 

روت بودن گوشی

توجه کنید برای برسی روت شما حتما باید دسترسی این کار را به برنامه بدهید برای اینکه دسترسی برنامه را به صورت خودکار قرار دهید این آموزش را مشاهده کنید همچنین در بعضی از گوشی ها نیاز هست که سوپرسو را اپدیت و آخرین نسخه را نصب کنید تا به درستی گوشی روت شود این برنامه را میتوانید از این صفحه دانلود کنید.

همچنین در صورتی که زبان گوشی شما فارسی میباشد باید با زبان انگلیسی این تست را انجام دهید معمولا در اندروید ۵ به بالاتر روت روی زبان فارسی پشتیبانی نمیشود و باید حتما زبان گوشی را تغییر دهید.

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی