آموزش بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

رمز دوم برای حساب تلگرام شما به منزله یک  ترفند امنیتی می باشد که می تواند امنیت حساب شما را تضمین کند و از  هک شدن اکانت شما تا میزان بسیاری جلوگیری نماید.اما به طور معمول ممکن است رمز دوم خود را نیز فراموش کنیم که برای این کار شاید فکر کنید حساب شما برای همیشه از دست رفته باد اما اینطور نیست می توانید با راهکارهایی این رمز دوم را دوباره به دست بیاورید و وارد حساب تلگرام خود شوید.

اگر در هنگام وارد کردن رمز دوم خود ایمیل خود را نیز وارد کرده باشید بازیابی رمز دوم کار ساده ای خواهد زیرا به سرعت رمز دومی جدید به ایمیل شما ارسال میشود و میتوانید با تسفاده از انت وارد حساب کاربری خود شوید. اما اگر ایمیل را وارد نکرده باشید به ناچار حساب شما از دست خواهد رفت و تمامی اطلاعات پاک خواهد شد.

 

آموزش بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

برای اینکه وارد اکانت شوید ابتدا مسنجر تلگرام را اجرا کنید و در مرحله اول شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس کد ارسالی را در مرحله بعد وارد کنید.

بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

بعد از وارد کردن کد ارسالی از طرف تلگرام

بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

در مرحله سوم باید رمز دوم را وارد کنید که در صورتی که فراموش کرده اید باید گزینه Forgot password را انتخاب کنید در صورتی که ایمیل وارد کرده باشید هشدار داده می شود که رمز جدید به ایمیل شما ارسال شده است و باید به ایمیل رفته و کد را در کادر وارد کنید و سپس وارد اکانت شوید .

بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

سپس ایمیلی برای شما ارسال میشود که حاوی یک کد است

توجه: در صورت دریافت نکردن ایمیل پوشه spam ایمیل خود را چک کنید

بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

و کد را در قسمت آخر نوشته و وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی