آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه ها در اندروید
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه ها در اندروید

بیشتر برنامه هایی که استفاده میکنید دارای اعلان و یا همان نوتیفیکیشن هستند  اما در برخی مواقع شاید تمایل نداشته باشید که این اعلانها بر روی لاک اسکرین گوشی نمایش داده شوند و یا بخواهید به طور کل اعلانهای آن را خاموش کنید برای اینکار نیاز است وارد تنظیمات اندروید گوشی شوید که در ادامه برای شما عزیزان آن را قرار داده ایم. همچنین میتوانید دوباره برای فعالسازی این اعلان اقدام نمایید. این قابلیت مدیریت اعلانها و یا نوتیفیکیشن های در اندروید ۵ به بعد موجود می باشد.

برای غیر فعال کردن میتوانید از ۲ روش زیر استفاده کنید:


غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های برنامه در صفحه قفل
هنگامی که گوشی شما قفل میباشد و نوتیفیکیشنی را دریافت میکنید کافیست دست خود را روی آن نوتیفیکیشن قرار دهید و علامت تعجب را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات مربوط به اعلان آن برنامه شوید

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه

سپس بعد از اینکار وارد قسمت مدیریت نوتیفیکیشن های برنامه میشوید که با فعال کردن گزینه Block تمامی اعلانات برنامه مورد نظر  را غیر فعال میکنید.

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه

 

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های برنامه در نوار اعلانات
هنگامی که یک نوتیفیکیشن روی گوشی شما نمایان میشود نوار اعلانات را پایین بیاورید و روی نوتیفیکیشن دست خود را نگه دارید و علامت تعجب را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات اعلان شوید.

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه

همانند روش قبل وارد محیط کنترل میشوید و با فعال کردن گزینه Block نوتیفیکیشن های برنامه را غیر فعال کنید

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه

نکته : با این روش میتوانید اکثر نوتیفیکیشن های تبلیغاتی را غیرفعال کنید
توجه کنید : با فعال کردن گزینه Block تمامی نوتیفیکیشن های برنامه انتخاب شده غیر فعال میشود و برای فعالسازی دوباره باید به تنظیمات گوشی و قسمت مدیریت برنامه ها رفته و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Show Notifications را بزنید.

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برنامه

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی