ترفند پیدا کردن گوشی سایلنت شده با حساب گوگل
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| ترفند پیدا کردن گوشی سایلنت شده با حساب گوگل

معمولا اکثر ما گوشی خود را سایلنت میکنیم و در این حالت گوشی را در جایی میگذاریم که فراموش میکنیم کجا هست و در این حالت است که پdدا کردن آن کمی سخت میشود اما شما میتوانید با ترفندی صدای زنگ را از گوشی سالینت درآورید تا بتوانید آن را پیدا نمایید برای این کار نیاز دارید که یک حساب گوگل متصل داشته باشید و از طریق دستور گوشی من را پیدا کن وارد پروسه کار شوید.

 

پیدا کردن گوشی سایلنت شده در خانه
در صورتی که گوشی شما در خانه یا محل کار گم شده و در حالت بی صدا قرار دارد میتوانید با استفاده از سرویس Find Your phone گوگل آن را پیدا کنید . مراحل زیر را انجام دهید :

وارد وب سایت زیر شوید :

https://www.google.com/android/devicemanager

سپس حساب کاربری که روی گوشی خود دارید را وارد کنید. (دقت کنید که برای متصل شدن به گوشی دقیقاً باید حساب مورد استفاده توسط گوشی را وارد کنید). آن را انتخاب کنید.

 

پس از ورود به حساب گوگل خود با صفحه زیر مواجه خواهید شد که میتوانید در آن مدل گوشی، میزان شارژ، خاموش یا روشن بودن GPS  و … را مشاهده کنید.

در ادامه میتوانید گزینه ی Play sound را انتخاب کنید تا صدای گوشی را بشنوید (حتی اگر در حالت بی صدا باشد نیز صدای آن شنیده خواهد شد)
نکته : باید گوشی به اینترنت متصل باشد.

 

پاک کردن اطلاعات گوشی گم شده
درصورتی که گوشی خود را گم کرده اید میتوانید با استفاده از گزینه ی Enable Lock & Erase آن را قفل و یا در صورت نیاز اطلاعات روی گوشی را پاک کنید. البته برای انجام این کار باید گوشی به اینترنت متصل باشد.

همچنین در صورتی که GPS گوشی روشن باشد میتوانید آن را روی نقشه پیدا کنید.

 

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی