آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام

تلگرام که از برنامه های پیام رسان میباشد و در واقع با شماره شما فعال شده و کار میکند و بدون شک تنها با شماره شخص شما فعالیت دارد و اگر شماره عوض شود و تغییر پیدا کند تغییراتی در لیست مخاطبین پدید می آید و همچنین برای مخاطبین شماره شما نمایش داده میشود و طبق همین شماره است که اساس این ارتباط صورت میگیرد و میتوان پیام به دیگران ارسال نمود و با تغییر شماره ممکن است اتفاقاتی  رخ دهد و این ارتباط شما با دیگران قطع شود تا دوباره شماره ای جدید را استفاده نمایید و طبق ان بتوانید ارتباطات جدیدی را بسازید.

شاید پیش آمده باشد که بخواهید شماره خود را در تلگرام عوض کنید اما شاید نگران این موضوع باشید که مشکلاتی پیس بیاید. اما باشد دقت داشته باید که با تغییر شماره تلفن شما لیست مخاطبین تلگرام شما ممکن است تغییر کند و مخاطبین قبلی پاک شوند. همچنین شماره جدید شما برای مخاطبین به نمایش درخواهد امد که در ادامه مراحل کار و انجام تنظیمات جدید را به صورت تصویری و مرحله به مرحله برای شما  عزیزان قرار داده ایم امیدواریم که آموزش قرار داده شده بتواند برای شما عزیزان مفید و کارآمد باشد.

 

آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام
برای تغییر شماره تلفن در تلگرام، طبق مراحل و تصاویر آموزشی زیر اقدام نمایید.
تلگرام را باز کنید و وارد منو  Setting شوید.

تغییر شماره تلفن

در این صفحه شماره تلفن خود را مشاهده میکنید که با لمس آن وارد صفحه تغییر شماره میشوید و می توانید شماره جدید خود را وارد نمایید و تغییر دهید.

تغییر شماره تلفن

در این مرحله روی Change number بزنید و شماره جدید را وارد کنید

تغییر شماره تلفن

بعد از وارد کردن شماره جدید و دریافت کد میتوانید خط جدید را فعال کنید و شماره را منتقل کنید

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی