آموزش ترفند مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام دسکتاپ
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش ترفند مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام دسکتاپ

گاهی اوقات شاید برای شما واجب و ضروری باشد و شاید تمایلی ندارید که سایرین بدانند در چه کانال هایی عضو هستید و این قابلیت در  تلگرام های غیررسمی دسکتاپ در حالت عادی نشدنی می باشد و شاید به طور کل از انجام این کار ناامید شوید  اما برای این کار میتوان از ترفندهای موجود استفاده کرد که به راحتی به شما اجازه چنین کاری را میدهد و میتوانید یا طی نمودن چند مرحله ساده که در ادامه برای شما قرار داده ایم این ترفند را انجام دهید و با خیال راحت گروه ها را مخفی نمایید. با اموزش تصویری ما همراه باشید.

فعال کردن حالت Work mode :
تلگرام دسکتاپ خود را اجرا کنید و بعد از انتخاب کردن بخش Settings بلافاصله عبارت Workmode راتوسط کیبورد سیستم یا لپتاپ خود تایپ کنید :

(دقت کنید زبان کیبورد انگلیسی باشد و همچنین برای مخفی شدن باید گروه ، چت و یا کانال مورد نظر را بی صدا کنید.)

بعد از نمایان شدن عبارت ?Enable Work mode روی  Ok کلیک کنید

ترفند مخفی کردن گروه

بعداز انتخاب Ok ، تلگرام شما خاموش و مجدد شروع به کار خواهد کرد و بعد از اجرای دوباره وارد محیط Work mode خواهید شد و با استفاده از گزینه اضافه شده ی Hide Muted chats میتوانید چت ها، گروه ها و کانالهایی که بی صدا کرده اید را مخفی کنید و با انتخاب گزینه Show Muted chats آنها را آشکار کنید.

ترفند مخفی کردن گروه

ترفند مخفی کردن گروه

خارج شدن از حالت Work mode :
برای خارج شدن از حالت Work mode کافیست همانند مراحل فعالسازی وارد Settings شده و عبارت Workmode را تایپ کنید و بعد از نمایان شدن عبارت ?Disable work mode گزینه Ok را انتخاب کنید.

ترفند مخفی کردن گروه

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی