آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام

در اپلیکیشن اینستاگرام به طور معمول قابلیت دانلود و یا ذخیره هیچ گونه عکس و فیلم و کلیپ و غیره وجود ندارد و معمولاً برای انجام هر یک از این کارها و سیو و ذخیره عکس و فیلم از برنامه های جانبی، ترفندها و یا رباتهایی در برنامه تلگرام استفاده میشود. شاید بسیاری از مواقع پیش آمده که بخواهید پروفایل اینستاگرام یک فرد را مشاهده نمایید زیرا در اینستاگرام تنها عکس پروفایل به ابعاد کوچکی نمایش داده میشود و شما مایل باشید که در ابعاد بزرگ و واقعی این عکس را مشاهده نمایید و یا ان را ذخیره کنید اما این قابلیت برای شما وجود ندارد.

این کار با یک ترفند انجام شدنی میباشد در این روش با استفاده از یک ربات تلگرامی به نام ippgbot@ میتوانید عکس فرد را به صورت بزرگ مشاهده نمایید و همچنین عکس را سیو کرده و در گوشی خود ذخیره نمایید. در ادامه چند روش مختلف برای دسترسی به عکس پروفایل توضیح داده شده است.

برای شروع ربات زیر را در تلگرام اضافه کنید:

ippgbot@

گزینه start را انتخاب کنید

ذخیره کردن عکس پروفایل

در مرحله بعد میتوانید آیدی یا لینک اینستاگرام شخصی که میخواهید عکس پروفایل آن را مشاهده و ذخیره کنید را برای ربات ارسال کنید:

استفاده از آیدی شخص در آینستاگرام
همانند تلگرام آیدی شخص مورد نظر را با @ برای ربات ارسال کنید
علاوه بر عکس پروفایل جزئییات صفحه کاربر مورد نظر نیز برای شما ارسال خواهد شد و میتوانید به آسانی در سایز بزرگ ذخیره کنید.

ذخیره کردن عکس پروفایل

استفاده از لینک صفحه شخص در اینستاگرام
برای استفاده از این روش اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و بعد از ورود به صفحه شخص مورد نظر ۳ نقطه بالا سمت راست(گزینه ها) را انتخاب کنید و در بین گزینه ها، Copy Profile URL را لمس کنید.

ذخیره کردن عکس پروفایل

سپس آدرس کپی شده را برای ربات ارسال کنید

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی