آموزش تبدیل استیکر به عکس در تلگرام
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| آموزش تبدیل استیکر به عکس در تلگرام

با ورود مسنجر تلگرام به ایران و شروع کار خود شاید یکی از امکاناتی که توانست بسیاری از افراد را به خود جذب نماید وجود استیکرها و امکان استفاده از آن ها بود که میتوانستیم هر گروه از استیکرهایی که را مورد علاقه ما میباشد را به برنامه اضافه نماییم و با ان ها رنگ و جذابیت خاصی به گفتگوهای خود دهیم. و میتوان گفت در حال حاضر برنامه تلگرام به ما قابلیت استفاده از بهترین وبزرگترین پکهای استیکر را میدهد و شاید ما به قدری به استفاده از ان عادت کرده باشیم که بخواهیم و مایل باشیم در سایر مسنجرهای خود از استیکر استفاده نماییم اما اگر فایل اصلی استیکرهای را نداشته باشیم این کار شدنی نیست.

ولی برای این کار نیز ترفندی وجود دارد  بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای و تنها با استفاده از یک ربات میتوانید این کار را انجام دهید. با استفاده از این ربات به راحتی استیکر را به عکس با پسوند و فرمت Png  تبدیل نمایید و سپس در سایر مسنجرها و اپلیکیشن های ارتباطی مانند   لاین، واتس آپ، فیسبوک و … استفاده کنید. برای یادگیری این ترفند و استفاده از این ربات با ما همراه باشید تا آموزش تصویری و مرحله به مرحله آن را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

 

برای شروع ربات زیر را در تلگرام خود اضافه کنید

Stickerdownloadbot@

و سپس بر روی گزینه Start بزنید

تبدیل استیکر به عکس

بعد از شروع به کار ربات ، آیکن انتخاب استیکر(Sticker) را لمس کنید و استیکر دلخواه خود را انتخاب کنید

تبدیل استیکر به عکس

بعد از ارسال استیکر برای ربات بلافاصله استیکر مورد نظر تبدیل به عکس خواهد شد

تبدیل استیکر به عکس

در پایان کار میتوانید با عکس تولید شده ، در سایر مسنجر ها برای خود به راحتی استیکر بسازید و استفاده کنید و یا برای دیگران ارسال نمایید

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی