معرفی ربات تبدیل گفتار به نوشتار در تلگرام
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| معرفی ربات تبدیل گفتار به نوشتار در تلگرام

در تلگرام با استفاده از برنامه های غیر رسمی و همچنین نرم افزار رسمی تلگرام می توان ترفندهای بسیاری را به کار بردد و یکی دیگر از راه هایی که می توان با استفاده از آن بسیاری از کارها را به راحتی انجام داد و در هر شرایط و زمانی می توان به آن دسترسی داشت ربات ها میباشند. در این پست قصد داریم ربات تبدیل گفتار به نروشتار را به شما عزیزان معرفی نماییم و نحوه کار با آن را به شما آموزش دهیم.

نحوه کار با ان بسیار ساده بوده و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و یا پرداخت هزینه برای خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتارهایی که در فضای مجازی موجود است، نمی باشد .به صورت رایگان و به راحتی می توانید از این قابلیت عالی استفاده نمایید.

برای شروع نیاز است که ربات زیر را در تلگرام خود را اضافه کنید :

voicybot@

بعد از ورود به صفحه ی ربات گزینه Start را انتخاب کنید  و در بین زبان های موجود زبان Persian و یا همان فارسی را انتخاب کنید .

تبدیل گفتار به نوشتار

برای انتخاب زبان کافیست با استفاده از دکمه شیشه ای گزینه های دیگر ، از بین زبان ها Persian را انتخاب کنید . بعد از انتخاب زبان میتوانید صدای خود را برای ربات ارسال کنید و متن آن را تحویل بگیرید .

تبدیل گفتار به نوشتار

Voicy از سه موتور تشخیص صدا : wit.ai (رایگان)، Yandex SpeechKit (رایگان) و Google Speech (رایگان نیست) پشتیبانی می کند. در ابتدا کار برای استفاده روی wit.ai تنظیم شده است ، اما شما می توانید در هر زمان آن ار به Google Speech یا Yandex SpeechKit در /engine تغییر دهید.

همچنین برای استفاده از سرویس Google Speech تنها ۶۰ ثانیه زمان به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت و برای استفاده ی بیشتر باید هزینه پرداخت کنید .

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی