دلایل ریپورت در تلگرام و رفع آن
۰ نظر آموزش ویندوز و اندروید

| دلایل ریپورت در تلگرام و رفع آن

اکثر افرادی که در شبکه تلگرام عضو هستند، بدون انجام هیچ کاری، رفتن به پی وی بقیه، ریپورت میشوند و همیشه با خود این سوال را در ذهن دارند که چگونه من در تلگرام ریپورت شده ام ، و با انجام کارهای ، ریپورتم 10 تا استیکر بفرست و… ، سعی دارند از ریپورت در بیایند ، اما هیچ کدام از این راه ها راه چاره و کار ساز نیست، در این پست تمامی راه هایی که با انجام آن شما ریپورت میشوید و چگونگی خارج شدن از ریپورت را به صورت اجمالی در این پست نگاشته ایم.

 

 

کارهایی را که با انجام آنها شما ریپورت میشوید:

1. اول از همه که معلوم هست، رفتن به پی وی افراد و ایجاد مزاحمت

2. قرار دادن حالت آنلاین خود به صورت No body که به صورت last seen recently شما رو نمایش میدهد و انجام این کار به صورت خیلی مداوم باعث ریپورتی شما میشود.

3. استفاده از برنامه های جانبی مانند موبوگرام، تلگرام پلاس، تلگرام فارسی و امثال آنها.

4. عضو شدن در کانالهای غیر اخلاقی چه کانالهای مثبت هیجده چه کانالهایی که که توسط افراد دیگر کانال ریپورت میشود که نتیجه مستقیم دارد روی ریپورت شما به صورت دیگر: رپیورت کانالی که شما عضو هستید = ریپورت خوردن شما

5. استفاده از استیکرهای مثبت هیجده که توسط رباتهای تلگرام کنترل میشوند و در شرف حذف شدن هستند که استفاده شما از آنها باعث ریپورت خوردن شما میشود.

6. ارسال 100 پست و بیشتر از آن در روز به افراد حتی اگر شما را ریپورت نکنند، که این مورد شامل چت اینگ در گروه و افرادی که شماره آنها را دارید نمیشوند.

7. این مورد را خودم اضافه میکنم و فکر میکنم احتمال فرستادن استیکرهای پشت سرهم از حد خاص بدون وقفه در گروه باعث ریپورت میشود.

8. فوروارد مستقیم پست و لینک غیر مجاز مساوی ریپورت

 

رفع ریپورت در تلگرام ( روش جدید ) :

1. ارسال ده تا استیکر برای رفع شدن ریپورت بی معنی هست و کلا یک چیز مفتی هست. پس این کار هیچی…

2. یک ایمیل به اسپم گیر تلگرام بفرستید ( همراه با ایمیل و .. ) حال با آمدن ربات ” اسپم بوت ” دیگر نیازی به این کار نبوده و شما با استفاده از خود نرم افزار تلگرام و ایدی خود ، ریپورت را رفع کنید. اسپم بوت با ایدی @spambot در اختیار شما هست .

حال با اینکار ریپورت شدن خود را به تلگرام ارسال کرده اید و با توجه به ریپورت شما میشود گفت تخفیفی قائل می شود. ریپورت شما هم به تعداد دفعات بستگی دارد یعنی زمان خارج شدن به آن بستگی دارد.

 

آیا حذف اکانت و ساخت دوباره اکانت در تلگرام ریپورت را از بین می برد؟

در پاسخ باید بگویم که وقتی تلگرام ریپورت را در برنامه گذاشت، با حذف و ساخت ایدی امکان خارج شدن ایدی از ریپورت میسر بود، اما وقتی دید مردم ایران زرنگ هستند و کدنویسی و حساس کردن سرور خود نسبت به شماره تلفن و ریپورت جلوی این کار را گرفت و با توجه به نکات بالا میشود از ریپورت خارج شد.

حال اگر شما ریپورت هستید چند روز دست نگه دارید و به دیگران پیام نفرستید ممکن است از ریپورت خارج شوید، اما گر کار مهمی با فردی که از مخاطبین شما هست دارید از سکرت چت استفاده نمایید.

دیدگاه شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی